Tavuk tantuni nasıl yapılır

Tavuk Tantuni Yapımı Tarifi'nin resimli anlatımı ve deneyenlerin fotoğrafları burada. Tantuni - Tantuni nasıl yapılır - Mersin Tantuni - kebap - yemek tarifleri. Hafta sonu; Pazar günü, evde çocuklara Tavuk Tantuni yaptım. Tavuk Tantuni Tarifi - Malzemeler : adet bütün tavuk göğsü, adet lavaş, adet sivri biber, adet domates, adet soğan, diş sarımsak, . Merhabalar MutfakYolu okurlarımız, bugün sizlere harika bir lezzetin tarifini vereceğim. Bugün Tantuni Tarifi sizlerle olacak.


Tatunimizi pişirmeye başlamadan önce kullanacağımız malzemeleri çok ince bir şekilde doğruyoruz. Tavada kızdırdığımız sıvı yağın içine doğradığımız sivri . Kolayca yapacağınız Tavuklu Tantuni tarifini adım adım RESİMLİ olarak anlattık. Hacc, 1) Bugünün ilk tarifi ikizlerin annesi Tuğba'dan.


Tuğba bize güzel bir tavuk tantuni yapıp göndermiş. Mersin'in meşhur yemeği tantuni normalde kırmızı etten yapılır ancak ben tavuk tantuniyi de çok seviyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı