Kitapyurdu kargo ne zaman gelir

Yazıklar olsun böyle bir kurum görmedim. Peki Kargo ücretini eve gelince mi ödüyoruz yoksa siteden direk ödemeli kargo . Cuma günü sipariş verdim hala Siparişe Hazırlanıyor yazıyor.

Yarın sabah kargoya verirler mi? Belli aralıklarla kitap satın aldığınızda size mail geliyor. Arkadaşınızın mail adresine giden linki arkadaşınız tıklarsa puan da oradan geliyor.


Sonrasında kargo seçeneğinde Ptt posta şıkkını seçiyorum.

Kitaplar (sipariş miktarına göre) genelde karton kutu içerisinde baloncuklara sarılmış halde geliyor. Ama uzun bir süredir kargo ücreti açısından en iyisi Kitap Yurdu. Ayrıca kargomun gelmediği ya da çok geç geldiği bir durum yaşamadım . Ne zaman ne geldi ne verildi bilen yok. Sevk edildi dediğinde kargo firmasına ulaşmış . Tüm Zamanlar GMT +Olarak Ayarlanmış.


Kitapyurdu Ücretsiz Kargo Kampanyası. Hangi kargo ile geliyor ve kargo ücreti ne kadar? Bazı kişilere yırtık kitap gelmiş bana da gelir diye korkuyorum.

Tavsiye edebileceğiniz kitaplar . Ama kargosu da puanlı valla gibecem bunları yakında. Bu adresime yakın tarihte yine kitapyurdu. Bukoli, internetten aldıklarını anlaşmalı teslimat noktalarıyla ister haftasonu, ister mesai sonrası teslim almanı sağlayan yepyeni bir kargo sistemi. Hem oturduğum yerden alışverişimi yapıyorum hem de ayağıma kadar gelen kitaplar için kargo ücreti ödemiyorum.


Yaklaşık yıl önce kurulan kitapyurdu, bugün yaklaşık kişi istihdam. Bu paketleme makinasının kitapyurdu. Kitap geldi ancak alıcınin adı soyadını yazmlmadigi için kargo şirketi siparisi bana vermedi ve geri . Kitapavrupa, sizlere siparişlerinizi teslim alabilmeniz için birden çok kargo.


Eserlerin her birinin tedarik zamanları, o eserle ilgili sayfada belirtilmiştir. Arkadaşlar sitede böyle bir bölüm bulamadım, kitapyurdu sadece iade mi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı