Electrolux çamaşır makinesi kullananlar

Electrolux bir İsviçre markasıdır. Kalitelidir ve performansı oldukça iyidir. Kurutmalı Çamaşır makinesi tavsiye.

Arçelik-Beko, Bosh-Profilo-Siemens. Mükemmel çamaşır makinesini nasıl seçeceğinize ilişkin verdiğimiz ipuçları ve bilgileri okuyun. Büyük bir çamaşır makinesi mi yoksa küçük bir çamaşır makinesi . Kalabalık bir aileye sahibim ve özellikle kış ayların da çamaşır kurutma olayı.

Genellikle kurutma makinesi kullananların olumsuz yorumlarından bazıları. Bosch markasından vazgeçip electrolux kurutma makinesi aldım. Aslında çamaşır makinem de yıllık oldu. Hem kurutan hem yıkayanlardan mı yoksa sadece çamaşır kurutanlardan mı almalıyım. Arkadaslar hem çamaşır hem kurutma ayrı ayrı alacağınıza electrolux alın tam kurutmalı . Arkadaşlar, kurutmalı çamaşır makinası almayı düşünüyorum.


Malum kış geldi, çamaşırlar kurumuyor. Kullanıp memnun olduğunuz ya da olmadığınız modelleri . Peki çamaşır kurutma makinası kullananlar ne diyor dedim.

Tüm fiyatlar, özellikler ve yorumlar. Buhar, kuru, yıkanmış veya bir kez giyilmiş çamaşırlar için kullanılabilir. Valla ben aldım birkaç ay önce ama kullanan yengen. Buzdolabım Ariston, diğer beyaz eşyalar arçelik (fırın,çamaşır makinesi,fırın) lcd tv vestel.


Samsung buzdolabım var memnunum. Makinesi için yine profiloyu tavsiye ederim. Vestel ürünleri kullananlarının yorumlarını merak ediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı