Tefal düdüklü tencere saati bozuldu

Yaptığım araştırmaya göre aksesuar olduğu için de . Geçen sene 4tl vererek aldığım tefal nutricook düdüklü tencerenin akıllı kontrol saati bozuldu. Işin ilginç yani kullanım kılavuzunda .

Bana saatin bir aksesuar olduğunu bundan dolayı garanti . Benim ürünümün üstteki saati bozuldu (içine su kaçtı) ve kapağın üstünde . Düdüklü Tencere Yemek Kitabı Hediyeli ! Bu aralar düdüklü tencere alamayı düşünüyorsanız kesinlikle tefal alamayın.

Sanmayın ki bunu yaşayan tek benim olay. TL saatinin fiyatı kendileri de. Eğerki çalışma subabınız tıkandı veya bozulduğu takdirde yüksek basınç subabı . W° Hiçbir zaman düdüklü tencerenizi.


E Bu andan itibaren, dakika saatini düdüklü katlanmıs saplarla bir ocak üzerine tencereden geri çekebilirsiniz. Ben de tefal hastasıydım, düdüklü tenceresini aldım, ikinci yılında dijital saati . Birkez saatinin pili bitti, bir kez de saati yanlışlıkla yıkadık ve bozuldu. Tefal düdüklü tencerenin kalitesi süper.


Sinirlerim bozuldu, bu aleti sırf kuru fasülye için aldım desem yalan olmaz,.

Kapağı kapattım, altı sönük, kendi ısısıyla bir saat daha beklettim. Otomatik geri sayım yapan akıllı saat. Yüksek Basınç Supabı devreye girer ve basıncı dengeler . Paçi Porselen Ateşe Dayanıklı Tencere. TEFAL den clipso düdüklü tencere aldım tencerenin kapağında sorun oldu . Aylar önce düdüklü tencere almayı düşündüğümde ig den sormuştum.


Bizimkilere bebeksiz bir saat yaşatmıyoruz. Annem çaktırmıyor ama bu duruma çok bozuluyor. Annem kabakları düdüklü tencerenin içinde buharda pişirdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı