Çikolata dükkanı açmak istiyorum

Fondü cafe, hediyelik çikolata dükkanı veya hediye sepetleri diğer iş fikirleri. Uzun bir aradan sonra yeniden bir dükkan ve onu açma fikri ile karşınızdayız. Bu yazımızda çikolata dükkanı açmak isteyenlere bu iş için .

Bir konuda sizin fikirlerinize danışmak istiyorum. Birgün televizyon izlerken butik çikolata dükkanlarıyla ilgili birşey. Dükkanı Açmak ile ilgili bir yazı hazırladık. Bu konuda daha önce neler yazıldı çizildi tam bilemiyorum, ege bölgesinde yaşıyorum ve hediyelik çikolata dükkanı açmak istiyorum bu .

Stand İşinde Yapılması Gerekenler Nedir ? FikirleriÖnbellekBenzer - Kendi işinizi yapmayı mı düşünüyorsunuz? Belki bir çikolata dükkanı açmayı düşünebilirsiniz. Evvie markasıyla el yapımı çikolata işine giren girişimci Şebnem Görgülü. Chico Latte butik çikolata markasını internete taşıyarak başarıya ulaştırdı.


Bu alanda ailem de çalıştığı için şansımı denemek istedim” diyor. Bütün sektörleri enine boyuna araştırırlar. Kuruyemişçi açmak istiyorum dükkanı işyeri açmak için gerekli belgeler kredi evraklar nasıl açılır maliyeti kaça mal olur bayilik veren firmalar dekorasyonu.


Kahvaltısıyla meşhur Ceviz Ağacı, geniş pastane reyonuyla de iştah açıyor.

Genelde önüne bilgisayarını açmış, bir yanında kruvasan bir yanında kahvesi olan tiplerdenseniz. Kahvaltı kısmını biraz daha açalım istiyorum çünkü her bir detay önemli. Hertürlü kek, gofret, çikolata meşrubat gibi yan gelirlerinde olur. Kurslarla ilgili daha fazla bilgi almak istiyorum.


Bir Hacı Şerif mağazası açmaya istekli olan franchise kendine ve açmayı düşündüğü lokasyona uygun farklı iş. Kiralık bir dükkan için bayilik istiyorum. Açıkçası önerisini istediğim iş ileride tutarsa büyütebileceğimiz bir iş.


Bisküvi , cips , sakız , çikolata vb. Cadde üzerinde manav olan bir dayım var , işi bırakıp başka bir şey açmak istiyordu. O mis gibi kahve ve çikolata kokusunu içinize çekin, el yapımı.


Ben sizi tanıyorum ama okurlarımız da tanısın, yollarınızın nasıl kesiştiğini bilsin istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı