Facebook hesabı geçici olarak kilitlendi ne zaman açılır

Açılan ekranda iletişim kurmak istediğiniz adresinizi , yaşadığınız . Yetkililer mesajıma ne zaman cevap yazacaksınız? LEM BİTTİ SANA zamanı verecek orn:saat dk VERECEK .

PC - İnternet - TeknolojiÖnbellekBenzer - Kapatılan hesabı geri almak mümkün mü? Hesabın Geçici Olarak Kilitlendi. Peki geçici olarak kilitlenen hesabımızı nasıl tekrar kullanıma açabiliriz.


Hiç bir şey yokken faceye yeniden giriş yapmamı söylediler yaptım daha sonra hesabınız geçici olarak engellendi dedi ne zaman açılır?

Doğrulama kodunu girdikten sonra hesabınız açılır. Yeni açılan sayfada telefon numaranızı girerek, telefonunuza onay kodu gönderin. Kilitlenen hesapla arkadaş olan başka bir facebook hesabından, arkadaşları. Benim hesabım geçici olarak kitlendi telefona kod geldi . Yukarı da saydığım maddelerden dolayı hesabınız kapatılmış olabilir, ancak yine de zaten.


Güvenlik nedenleriyle hesabın geçici olarak kilitlendi. Facem kapandı arkadaşlık yüzünden ne zaman acilir. Bir saat önce snapime giricektim baktım kendiliğinden çıkmış şifremi yazdım girmek için hesabınız geçici olarak kilitlendi dedi ve hala öyle diyor.


Giriş yaptığınızda veya uygulamanızı açtığınızda hesabınızın kilitlendiği ya.

Sitemizde birçok arkadaşımız facebook hesabının gecici olarak kilitlendiğini söylediğini gördük. Benim facem geçici olarak kapatıldı güvenlik sorusu olarak doğum tarihini . Ve aynı zamanda buraya yazacaklarınızı Türkçe değil ingilizce yazmanız gerekiyor. Bugün her zaman ki gibi facebooka giriş yaptığımda şunu gördüm. Bu engellemelerin geçici olduğunu ve birkaç saatten birkaç güne kadar.


Hesap kurtarma sayfasına gidin. Durduk yere facebook hesabınıza giriş yapmak istediğinizde. Ne yazık ki, bilgisayarınıza virüs bulaşmış . Eğer hesabınız tekrardan açılırsa, her şey yerli yerinde olacak merak etmeyin.


Oturum açma denemen geçici olarak başarısız oldu, lütfen daha sonra tekrar dene. Cevap : Merhaba Murat Bey , Daha önceleri Foursqaure olarak bildiğimiz yer bildirimlerini ( Check-in ).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı