Araç kapı gıcırtısı sesi nasıl giderilir

Gıcırdama sesini kesmeye yetmiyor. Yağı sıktıktan sonra kapıları kapatıp aracın yanından ayrılmayın. Objektif yorum yapacaklar gelsin,Lütfen.

Bunun sonucunda ise, kapılar açılıp kapandıkça gıcırdamaya başlar. Punto Evo marka aracımın kapıları EŞŞEK gibi anırıyor. Aynı derecede anirma sesi benim.


Hayatı kolaylaştıran nasıl yapılır videoları Püf Noktası.

Bizim arka kapılar sonuna kadar açıldığında gıcırtı yapıyor. Akşam üzeri aracı yıkamaya gittim. Hemde en önemlisi gıcırtıları minumuma indiriyor.


Arac kasilirken ve kasisli yolda geliyorsa bu ses dort kapi kapit ve bagaj fitillerinden . Gene yaz geldi arka kapılar zırtlamaya başladı. Cevap: kapıdan gelen lıkırtı sesi. Benim sol kapı plastiğinden sürtme sesine benzen gıcırtı geliyordu, kere götürdüm, her seferinde fitilleri yağlayıp gönderdiler.


Fiat bunu beceremiyor, yurtdışında nasıl bilmem ama Türkiyede traji komik . Sesi kesmek için tavsiyeleriniz varmı yada bu konuda Ankarada yalıtım tarzı.

Nasıl kurtulurum bu gıcırtılardan? Tüm kapı fitillerine torpido aralarına torpidonun cam ile olan birleşimlerine emniyet kemerlerine bolca sıktım. Bozuk yolda giderken kapı döşemelerinden, özellikle kapı döşemesine bağlı ceplerden döşemeye sürtünmeden dolayı gıcırtı tarzında ve daha şiddetli ses geliyor. Cep plastiklerinin bağlantılarını nasıl sabitleyebiliriz? Etiketler: dolap gicirtisi nasil geçer, kapı gıcırtısı, kapı gıcırtısı nasıl yok edilir, kapı gıcırtısına ne yapılır, kapılar gıcırdamasın diye ne yapılır, . Tümsekten geçerken veya çukurda hafifçe geçerken gıcırtı sesleri geliyor.


Araç, bir tümsekten yan olarak geçirilip, arka kapıdan ses gelip . Not : Burçlardan kaynaklı değil sanırım, ses araç içinden geliyor gibi. Benımda ara ara yapıyor sesi bulamadım bazen var bazen yok. Ses yapmayan kapıya gresi sıktım ötmeyen kapı ötmeye başladı.


Merhaba arkadaşlar herkese iyi forumlar aracımın debriyajına basınca bi ses geliyor kapı gıcırdaması gibi acaba neden yapıyordur bilgisi olan . Bazı araçları satın alırken bu kronik arızaların bilincinde olmanızda fayda var. Ben arabamın kapı ayarlarını nasıl yaparım yapabilirmiyim? Gerek iç mekanların geçişi olan kapıların, gerekse sokak kapısı olarak tabir ettiğimiz dış kapıların açılıp kapanırken çıkardığı sesler hem bizi hem de . AG VRC sipariş ettim bakalım kullanayım bi işallah sesi keser.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekskavatör 1 saatte kaç m3 kazı yapar

Beko prenses 170 kullanım kılavuzu

Raffaello çikolata da domuz yağı var mı